"två sötsur"

Vilken fantastisk kväll jag hade igår ^^
Gå gärna in på Sandras blogg för att få en rejäl story :P
sanema.blogg.se

Men här kommer en liten resumé,,

Började kvällen med att fira Ninas lärarexamen.
Trevliga männsikor, god mat, god dricka, arabisk dans = summan av kardemumman! ^^

Sen rajdade jag och Sandra ner på stan och Platina,,
"två sötsur" får vara ledorden för kvällen :D

Bartendern: Här kommer lärarna!!
Vi: två söötsur
(Vid det laget visste han att det var shots beställningen gällde)
Vi var i samma state of mind Sandra och jag så vi festade som att det inte fanns en morgondag,,
MEN det har man ju fått känna på idag att det fanns!!
FYFAN va jag har mått dåligt!
haha,,

vid 3 lämnade vi byggnaden men festen var inte slut än,, nej nej!
vi hade efterfest och dumdrack grogg in på morgonkvisten,, och det var ju smart gjort!? Neej!
7 var klockan när vi stämplade ut,,
12 timmar tidigare hade festen börjat, ganska bra presterat,,




Underbara kväll, kom tillbaka snart ^^

Kärlek!


Kommentarer
Postat av: snuuuuuuurp

Jag vill me va me!

2010-01-25 @ 18:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback