tänkvärt

Sandras och min redovisning av "a swedish matter" - Lördagsgodis:

Sandra: It's an unwritten rule that you only eat sweets once a week"
Sara: "Yes,, it's,, common,, ehm,, that,, ehm,, ehm,, ehm"
Sandra: "what Sara is trying to point out is that it's easy to say No when your children asks for sweets everyday. The children knows that sweets only occur once a week. Then they accept it and the naggin' about sweets ends."
Sara: Yes,, ehm,, that's what I'm trying to say"

Jag var fan INTE på topp idag,,
Man skulle kunna säga att ungefär den här fördelningen av taltid fortsatte under resten av redovisningen,,

Man skulle även kunna säga att jag var HELT värdelös!
Men det bjuder jag fan på,,

Jag skyller på min fruktansvärda värk i magen och min äckliga, hemska förkylning !!
Tänk på det !!


Kommentarer
Postat av: sandra

maha.. nu framställs ja ju som värsta besserwissern!! ahh visst ja,, det är ja ju ^^

Postat av: snurp

HAHAHA!! skit kul!

2010-01-28 @ 03:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback