På tal om tvål,,

Jag sitter just nu på mitt underbara Posten,,
Det är alldeles fantastiskt så lite det kan finnas att göra vissa dagar och andra så hinner jag inte ens titta upp ur pärmarna med eftersändningar,,
Det är nu endast 2 dagar ytterligare innan min anställning går ut,,
Jag blev erbjuden att fortsätta men jag ska fokusera på skolan den här terminen hade jag tänkt så jag tackade Nej,, känns sådär men jag hoppas på att bli inringd ibland vid behov,, :P

Apropå skolan så var ju jag på seminarium om Usa:s Government,,
Jag kan ju säga att jag inte blev klokare på det Amerikanska politiska systemet efter men det var ett trevligt pass iaf,,
Fick ju trots allt prata engelska i 2 timmar :P

Mamma och Moster hämtade Sandra och mig i Årsta igår,,
Jag och Sandra sitter i baksätet och berättar osammanhängande om lördagskvällen och alla upplevelser,, Vi avbryter och fyller i åt varandra när vi pratar i bästa Bill & Bull anda och blandar mellan svenska och engelska,,

Sandra: "Vi sprang runt"
Sara: "We were All over the place"
Sandra: "Indeed we were"
Sara: "och bartendern,,"
Sandra: ",,he looved us"
Mamma: "Ja man hör ju att ni läser en engelskakurs den här terminen"
Sandra: sitter tyst
Sara: sitter tyst

Mamma lyckades,,!! med det som inte så många andra lyckas med,,
Hon fick oss att TYSTNA!

Det tog ett tag innan vi återhämtade oss så tom. min moster fick en syl i vädret!

Dont you just love us!? ^^


 


Kommentarer
Postat av: sandra

I love us!!

Postat av: det är jag som är chippen!

hahahaah kul xD

just nu sitter du här nedanför mig och läser din bok, så duktig så! snart syns vi för lunch! yaay ^^

2010-01-26 @ 10:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback