noddin my head like,, Yeah!

en ledig dag!!
och den spenderadar jag kvalitativt må jag säga ^^
Jag åkte in till Akademiska imorse för att jag är en fantastisk vän! inget annat!

Där satt jag i lobbyn vid ingång 30 och inväntade Anna Westring för en lunch på Blå korset,,
medan jag väntade satt jag, hör och häpna, och pluggade!
det låter inte likt mig att lyckas klämma in det,,
låter mer som att det är nåt som en strukturerad och ordningsam människa skulle göra,,
but still, I did it!

Blå korset var en mysig men gigantisk restaurang och det sprang bara runt en massa folk i vita kläder,,
jag syntes i mängden med min tokturkosa tunika :P

(Det där med att restaurangen var gigantisk stämmer faktiskt,, det fick jag känna på när jag råkade kasta kniven på golvet,, jag stirrade mig hastigt omkring och tänkte att Anna kanske hade en kniv jag hastigt kunde sno,, men nej hon åt soppa,, sen tänkte jag att jag skulle fråga tanteluringen vid bordet bredvid om jag kunde ta hennes kniv men hon kanske skulle tycka att jag var äcklig och psykiskt sjuk så jag gjorde det inte,, det var inget annat stoppade mig i den frågan!! hähä,, det slutade med att jag slösade bort typ 5 minuter med Anna på att korsa matsalen framochtillbaka,, Därav är det ganska väsentligt att restaurangen var Ofantligt stor)

anywho,,
Anna och jag smidde massa lömska planer och swoosh så hade det gått en timme!
jag blev chockerad och lyckades hålla Anna kvar i en halvtimme till med en massa dösurr,, haha,,
Sen började jag packa ihop mig och slurpa i mig det sista kaffet för att skona Annas händer ^^
jag var rädd att hon skulle skapa en bonfire där och då med endast hjälp av ihärdigt gnuggande händer,, haha,,
arbetsmoralen var på topp och hon hastade tillbaka till sin plats i receptionen genom kulverten och jag mös hela vägen till stationen och tog tåget hem igen,,


"noddin' my head like,, Yeah, movin' my hips like,, Yeah"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback