mysfaktorn var hög

Det är så fruktansvärt synd om mig!!
Tänk på det!

jag är förkyld som en tok,,

fick mig ett gott skratt inne på Ica igår,, det var en pappa som handlade med sin dotter på kanske 5 år och son på kanske 7 år,,
De var hänsynslösa med de där miniatyrkundvagnarna,, pappan blev måttligt less,, och säger till dottern men på ett mycket pedagogiskt och bra sätt,,

Pappa: "Nej vet du vad Stina, nu vet jag en som är trött"
Stina: "fnissar"
Pappa: "När vi kommer hem ska jag kasta dig i bingen"
Stina: "Pappa Veet du vad du är??"
Pappa: "Naae, vadå?"
Stina: "Du är en tokfia"
Pappa: "jaså..."
Stina: fnissar
Sonen: fnissar
Pappa: fnissar

Jag står och kastar ett väldigt utdraget öga över frysdisken på chickybitsen bara för att höra hur mysigt de hade det de där tre,,

Faan nu mååste jag ju hasta iväg till tåget!


Kommentarer
Postat av: bosse

det var sannerligen søtt som socker!

2010-01-28 @ 03:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback