written assignment

Grejjen är den att jag har idétorka!
jag ska skriva en berättelse på engelska och den ska inledas med att en flicka hittar något vid ytterdörren,,
men vad 17 ska hon hitta??
Jag har tänkt att det skulle vara en nyckel som leder någonstans spännande,, men den idén har jag slopat! Det blev alldeles för invecklat och tilltrasslat för att jag skulle få till det!
jag tänker numer att hon ska hitta ett brev från sin döda mormor eller morfar,,
den idén är fortfarande aktuell men jag vet inte,,
kunde jag inte bara ha fötts med liiite mer fantasi som sträcker sig utanför boxen!?
Nej nej fyrkantigt och dannt ska det vara,,
Man skulle kunna säga att jag är helt värdelös!!

(Swinky kan jag få rippa din saga om husmusen och giraffen?? ;) och kanske blanda in den ensamma tallen?)


Kommentarer
Postat av: Anonym

heheh det kan du vet du! Hon kan en dag finna att dær står å væxer en liten ensam tall rakt utanfør dørren hennes. i en liten glipa i asfalten har den slagit rot. Ska hon dra den upp med røtterna eller låt den frodas?

2010-02-25 @ 04:07:07
Postat av: anna

skriv nå slags narnia äventyr på nått vis. liten flicka traskar genom dörrn och VIPS är hon i ett förtrollat land... ja resten fåru hitta på själv! =)

2010-02-25 @ 06:16:29
Postat av: Chippen

asså jag har en sjukt bra idé! Du borde skriva att hon hittar ett brev från sin döende vän, som ahr fått flyttat långt bort för att vå vård för sin cancer. Sen åker dom på en imaginary trip till typ...australien eller något! Bra idé va!? ^^

2010-02-25 @ 09:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback