mina stackars stackars hundar,,


Jag ska snart spatsera iväg till tåget,,
Ska till Engelska Instutionen för andra och sista gången den här veckan.
Jag ska försöka boka in en tid för synundersökning idag också,, jag glömde det i all iver att få komma hem i måndags,, :P
Imorgon ska jag på hörseltest,, känns som att det nu är rätt tid för att ta hand om mig själv,,
Finns ju inte så mkt annat att göra när man har så mkt freetime :P

Jag drömde en dröm runt jul,,
Drömde att jag hade en labrador och en golden retriver,,
Jag älskade mina hundar men jag hade aldrig tid att gå ut och gå med dem, så fort jag klev innanför dörren här hemma så var det någon som behövde mig eller min hjälp,, och hur mkt jag än sa att jag var tvungen att gå ut med mina stackars hundar så skällde och levde personen i fråga så rackarns så jag blev tvungen att gå och hjälpa den/dem först,,
Så här fortgick drömmen,, 
min och min systers analys av drömmen var att jag inte satte mig själv i första rummet och att det var ett varningens tecken,, att tar jag inte tag i mig själv och mitt välbefinnande snart så kommer det köra ihop sig alldeles,,
så here we go,, massa grejjer jag bara tar tag i nu,, känns finemang,,

Men det är ju trevligt att umgås,, någon som har tid med mig imorron??? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback