kökets mästare

igår gick min mamma förbi mig,, hon knackade på köksfönstret, så jag drog på mig tofflor och jackan och hastade ut på balkongen,, jag hinner inte mer än öppna dörren när hon utbrister:

"ska plattan vara på på spisen?"
Jag: "naaaää är den det då?"
Mamma: "Ja det lyser iaf"
Jag: "oj då, då har den stått på jättelänge,,"
Mamma: "Du kanske ska stänga av den nu då"

Och jag lunkar in till köket och ser att det mycket riktigt lyser,, stänger av plattan och går ut på balkongen igen,,
Det roliga är att jag ifrågasätter henne när hon säger att det lyser,, tror inte riktigt på henne,, hahah,, och för det andra så blir jag knappt berörd,, finns det inte nåt som kan skaka om mig iaf lite?!

vimsig vimsigare vimsigast!!
tur att jag inte lyckades mörda hela huset,,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback