jag är i årsta och "pluggar"

Idag har jag målat två ramar vita,,
anna var vänlig och låna ut färg till mig,, så tack för det anna!!
men alltså jag har ett litet problem,, och det är att jag inte är uthållig för fem sekunder!
Jag började måla glad i hågen men efter en kvart hade jag redan ledsnat!
jag har inget tålamod,,
jag vet att det inte är någon idé att påbörja några större projekt för de blir iaf inte klara,,
(men dagens projekt blev klart,, lite heder åt mig,, please!!)
det är ju fruktansvärt egentligen,, men jag tänker att det kanske blir bättre när (om) jag hittar nåt som verkligen intresserar mig,,
jag lever på hoppet om att finna det jag söker!! hahah,,

eller så kanske jag måste öva upp mitt tålamod,, men hur 17 gör man det då?!

Nu säger Sandra åt mig att vi borde sova om vi överhuvud taget ska ta oss upp imorronbitti,, hon har nog rätt men jag säger emot,, enbart för att det är kul!! ^^
iiiiiiiiiiiiihihi!!!


Kommentarer
Postat av: sandra

nu är det du som uppdaterar din blogg!! annars ska ja komma hem till dig, trycka ner dig i badkaret och hålla kvar dig där tills du ser ut som ett russin!!!

Postat av: mosaikiiii

skriv någe skoj om mosaik nu annars rackarns... å hör sen! bläää...

2010-02-18 @ 20:51:26
Postat av: your worst enemy

inte för att tjata,, mest för att påminna... SKRIV DÅ MÄNNISKA!!!

2010-02-21 @ 22:54:47
URL: http://sanema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback