lärar-ish.



3 och ett halvt år.. well spent!!
Ingen ironi eller sarkasm där inte.
Jag är färdig lärare i slutet av januari och jag har varit på anställningsintervju och fått mig ett jobb.
Jag är stolt över mig själv. Jag är även stolt över mig själv för att jag är stolt över mig själv....
...that got weird.. men anywhoo..

De här åren har nog varit de mest värdefulla i mitt liv.
Jag har lärt mig så fantastiskt mycket, inte bara om mitt framtida yrke och min yrkesroll, utan om mig själv.
Känns som en rannsakning och jag blir mer och mer säker på mig själv för varje dag som går
(dock vacklar även jag somliga dagar, men det blir färre och färre såna tillfällen hela tiden).

Jag är på en bra plats skulle jag vilja påstå.. and i like it!!

I helgen far jag till en mycket god vän, "känner henne mycket väl", i Malmö!!!!
woootwooot!!

Mycket osamlat inlägg..

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: syster

saris skriv nå kul inlägg.. hildis stackarn har feber å är krasslig

2011-02-13 @ 13:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback