Råplugg och ett och annat glas vin.

Jag är hos Sandra och försöker plugga.
Försöker är ordet som tyngdvikten ska läggas på.
Det går sådär kan jag meddela!
Uppe i tre och en halv sida men det känns som att jag inte kommit någonstans,
bara lösryckta meningar och inget sammanhang.
Det är way mycket litteratur och jag och Sandra får ingen ordning och struktur.
Men det är mysigt med pyjamasparty iaf.
Det ska erkännas att jag har förtärt ett glas vin också ^^

(nu ska jag försöka hitta en bra bild på Sandras dator eftersom det är den som har internet hos henne)



Bra och bra kanske den inte var!
Men sånt där ritar folk i telefonbås i Sigtuna.
Sigtuna som är "lite finare, lite bättre"
MY ASS!!


Kommentarer
Postat av: sandra

vadå "Bra och bra kanske den inte var!" ?? du ser ju glad ut iaf!! ;)

Postat av: Anonym

Så braaa sara att du lärt dig hur man länkar.. hoho.. wippididooo! jag är så trött i mössan nu så jag tror banne mig det blir duschen och sen sängen för mig. hepåre!

2009-09-23 @ 20:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback