Mamma och jag.

Telefonsamtal med mamma tidigare ikväll...
Mitt i allt skrytande om min goda korvstroganoff så gastar hon på mig...

Mamma: Tyst!! Ja nu går Mats Sundin ut och annonserar att han avslutar sin karriär som hockeyspelare.

Jag: Ja nu är han ju nygift så då ska väl han vara hemma och vänta på barnen som komma skall.

Mamma: Ja han behöver ju inte spela för mer pengar, den där har ju så han kan rulla i pengar..

Jag: Du, han skulle nog kunna drunkna i sina jäkla pengar.

Mamma: Han är ju äcklig!!!

Jag: (Skrattar) va?!

Mamma: så jävla rik som han är.. det är äckligt säger jag!!

Jag: (Skrattar) Ja tänk...!? :S

Mamma: Jag har så ont i ryggen, jag sliter så på arbetet att jag får ont i ryggen!

Hon skräder inte orden min mamma :D och hon kan verkligen hoppa mellan ämnen ^^


Kommentarer
Postat av: sandra

sådan mor sådan dotter,, ni är bra goa bägge två!! =)

Postat av: Chippen i dippen

Haha! Ni är lika roliga som såpbubblor!

2009-10-01 @ 13:28:59
Postat av: anna

ni är som ni är ni, och det är tur det!

2009-10-01 @ 17:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback