lyxfällan.

Jag och min syster har en konversation på msn..
Hon anser att de personerna på lyxfällan inte är riktigt kloka, och jag är beredd att hålla med när jag plötsligt kommer på att vi minsann har haft ett kreditkort också.. vi båda var luspanka och små människor.. begrep helt enkelt inte bättre än att totalhandla på statoil (korv) med det där kortet och räkningen slutade på 7000 kr. Det var en knepig situation och tack vare vår pappa (som förövrigt gapade och skällde så att håret stod rakt bakåt på oss båda) betalade tillslut. PHEEEW.

fernanna säger (21:15):
fatta å de som köper märkesprylar för huuuuuuuur mycket som helst och sen ba "ojsan fick visst ingen lön denna månad... oooops!"

Saris säger (21:16):
ja vafan liksom
vilka spån!!

fernanna säger (21:16):
ja vi handlade iaf bara korv

Saris säger (21:16):
kan inte begripa

fernanna säger (21:16):
för 7000

Saris säger (21:16):
man betalar ju räkningar och det man måste betala först liksom
Bara korv för 7000
det är ju fan inte klokt det heller
hahahaha

fernanna säger (21:16):
ja mycket korvar blev det

Saris säger (21:16):
HAHA

fernanna säger (21:17):
inget man kan sälja precis för att få tillbaka pengarna
haha

(Kontentan är alltså, ha inte så många åsikter om sånt ni inte vet nåt om!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback