Knyta ihop säcken.

för att knyta ihop säcken med Serdar och hans halvdans...
Årets fest bjöd inte på någon dans! Det var bittert mina vänner!
Vilket bestyr att klä upp sig som en tok och sen bara få gå hem med en blöt klänning.
En ölfylld klänning!
iof så skulle väl en ölfylld karl vara lika spännande som klänningen var den natten..
men det ska jag ha osagt!

Vi hittade ingen perfekt present men det fick bli en Bibel.
Och inte vilken Bibel som helst utan en där ens vänner kan få fylla i sina viktiga hemligheter,
de om sex och samlevnad förstås.
Pennan blev nån slags symbol över att vi inte hade glömt förra årets fest.

allt som allt var det en klart värd kväll trots alla försök till att göra den olyckad.



Presenten!
Notera pennan! "sexbomb" Jag tycker det är humor men jag vet inte!



Anna Jansson textade såå fint i Bibeln.



Vi ser ut att trivas iaf ^^
Det här var innan klänningen blev för överförfriskad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback