fredagsmys.


Är det inte lustigt att så fort jag köper något så är det fabrikationsfel eller trasigt efter en kort tids användning..
Detsamma gäller upplevelser, ingenting går enligt planerna.
Samma sak i fredags på tåget upp till Mora!
tror ni inte att det läcker in vatten vid fönstret.
Av alla platser på tåget så var det vatten/rost på MITT fönster/armstöd.
Så där fick jag sitta och passa på varenda lilla rörelse för att inte få rostfläckar på mina kläder!



Och när jag trodde jag kunde andas ut och inse att jag lyckats hålla mig rostfri och byter tåg i Borlänge,
då minsann är det trasigt och snubbigt vid platsen jag sitter på istället!



Men skam den som ger sig!
full komfort för mina ben och fötter var det iaf! ^^



Och sen möttes jag av Pappa och Ida vid stationen när jag kom fram och alla mina bekymmer under resan var som bortblåsta och fredagsmyset kunde inledas! :D

PS. Grattis Ida på namnsdagen idag! :) DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback