Dansanta typer.

Jag har aldrig sagt att jag är expert på någonting (eller det kanske jag påstått, but still) Sandra och jag brukar ha nattliga samtal både över msn och över telefon, men den här konversationen skedde på msn, och det är alltid då vi kommer fram till sanningar.. kanske våra sanningar.. But still ^^


Saris säger (23:39): jag blir så trött sandra! hela dealen med karlar liksom. en jävla dans är vad det är! jag står över nästa dans, TACK!!

Sandra säger (23:40): hahaa ja med,, jag har officiellt lagt dansskorna på hyllan

Saris säger (23:40): ja men inofficiellt så smådansar du tryckare, haha.. det är det!! man lägger dansskorna på hyllan men då är det nån jävel som lyckas dansa med oss i strumplästen!! jag blir så trött! trött är vad jag blir! näst intill arg! faktiskt

Sandra säger (23:42): hahaa fan sant alltså!! man står å dansar tryckare.. bara att helt plötsligt så märker man att man dansar själv

Saris säger (23:43): JA

Till alla er Dansanta typer! LÄGG AV!!!
Back the hell down!

^^


Kommentarer
Postat av: sandra

så jäkla kloga vi är min vän!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback