Dagens nöjen.

Idag har jag haft två föreläsningar.
Den första om ungdomskultur/subkultur i samhällets historia, jäkligt intressant faktiskt.
en mycket bra karl som höll i föreläsningen!
han lyckades hålla mitt intresse i liv i två timmar och bara det i sig är ju en bedrift :P

Den andra föreläsningen för dagen..
 minns jag inte ens vad den handlade om för då var min koncentrationsförmåga körd i botten!
Tyvärr!

Bilden är från kursintroduktionen igår.
(Har ingen från idag för jag satt längst fram.. bygger inte ut den historien mer än så :P)
Men har man en bild från en föreläsningssal så har man fan alla!




Sen var jag på stan och snurra runt och tokhandlade det jag hade sett ut igår när jag och Chippen ^^ var på stan.



Allt som allt är jag nöjd över dagen :)

(Träffade M på stan!! Det var fan inte igår!
Vad ska jag säga liksom..! JO, att jag är glad att jag lagt dansskorna på hyllan för ett tag)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Å så fina saker du köpte vännen!! Ehmm,, du träffade "M"... är det den M jag tror det är???


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback