T9 funktionen och min mamma är nya polare.


Igår var jag och hälsade på min mamma.
Hon har en ny platt-tv i sitt sovrum så det var premiärsittning i sängen för att se ett avsnitt csi:new york..

    

Men mitt i avsnittet så ringer min syster på telefonen..
Och det är här det märks att vi nog inte är riktigt kloka nån av oss :D
Mamma börjar skicka sms till mig och syster medan vi pratar..
Här är min konversation med henne över sms.
Medan vi ligger precis bredvid varandra i sängen...

Mamma: Vad pratar du för skit?
Jag: Haha du är ju inte schlug!! Vad kollar du på för skit?
Mamma: (tomt)
Mamma: Jag tittar på CIA
Jag: Men mamma det heter csi: New York :D
Mamma: Ja, jag vet.

HAHA!! Hon är ju inte riktigt klok!!
Hon har funnit T9 funktionen och det var love at first sight!! haha...

Medan hon sms:ar mig skickar hon även till min syster och frågar vad jag snackar om etc etc.

Ja nästa gång någon undrar varför jag inte är riktigt frisk ska jag berätta var det kommer ifrån iaf!!
^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback