penna - check, papper - check.

Uppe hos min granne Anna så finns det en massa spännande roliga saker..

Mest har hon pennor och papper överallt!!
Tittar man åt höger: penna - check, papper - check
Tittar man åt vänster: penna - check, papper - check
Tittar man rakt fram.. ja ni get the picture!!

Hos henne får jag alltid känslan av att jag kan rita.. (ack så fel!)
men det är precis som att hon har skapat en kreativitetsmiljö där mirakel kan ske..
man bara vill rita, rita bra!!
känna hur nåt tar över handen och pennan glider galant över pappret och att man sedan kan säga nåt i stil med "äsch den där gamla teckningen, den skissa jag upp på två röda"
när någon berömmer den..
Men fan så är inte fallet och här nedanför ser ni beviset..
Hur kass kan man vara ?!
Inte ens en streckgubbes skalle blir okej så man måste sitta och dumringa runt i cirklar så tillslut blir cirkeln en stor svart prick..
dialogrutan med "VA?!" får illustera min känsla när jag ritat klart..
Besviken och låg får jag gå hem och börja botanisera i min skivsamling istället!
 


Kommentarer
Postat av: snurp

HAHAHA KLOCK! så jäkla bra med den lilla ringen som blir för liten!

2009-10-21 @ 20:03:06
Postat av: Banana!

HAHAAH det bästa är ju att du har smygritat på mina pappersslamsor! Vart var jag då egentligen? ute på den franska ballekongen? Vi borde teckna/måla ihop någon gång! Jag hör av mig!

PUSS på dig för det gulliga inlägget ^^ iihih!

2009-10-23 @ 10:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback