ljudboksklubb och pappa klingar inte riktigt rätt.

Min pappa har gått med i en ljudboksklubb..
Vad han nu har gjort det för när han aldrig intresserat sig för böcker :D
Men sagt och gjort han är nu medlem! 
avtalet går ut på att köpa 3 ljudböcker för 179 kr styck på 12 månader..
Tydligen är en ljudbok att vänta i julklapp ^^
och tydligen har jag och mina syskon lyckats glömma det och bli överraskad när vi öppnar paketen..
I wish!! :D

Försäljare: Ja vad är du intresserad av i bokväg?
Pappa: Naee jag är inte intresserad av nåt av det där men ta en deckare..
(Sanna i bakgrunden: Arne ta nåt romantiskt!!)
Pappa: ta en deckare du..

Haha!!

Vilken lirare till pappa jag har..
och det är ju allt för tur det ^^


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, din pappa verkar ju för skön. Som dig Zaril... förstår vad du fått "grejen" ifrån... ;)



Saknar & hoppas vi kan ses snart!

2009-10-20 @ 16:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback