klockan är så lite men jag är uppe...what?!

klockan är 8.31 lördagen den 24:e Oktober 2009.

Vad gör jag uppe?!

Hilda ligger nedanför mig på golvet och berättar historier om Laban, Labolina och Slottet gomorronsol.
Det är en väldans facinerande historia.
Mycket berg  och mycket dalar.. 
Mycket högt och sen lågt vilket osökt får mig att tänka på svärdet i stenen och textraden:
"finns det högt så finns det lågt, finns det stopp så finns det gå"... osv.
Syster och systergubbe sitter och dricker kaffe..

pratat i sömnen har jag gjort inatt enligt systergubbe :D
Satt upp i soffan och mässade och skällde på några ungar
haha..
vad var det för kids?!


Kommentarer
Postat av: Irony by Linn

Haha, jag är också uppe med tuppen! :D



Ha en bra dag! =))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback