jävla förbannade snorunge!!!

när jag trampade hemåt på min hoj från posten ikväll och cyklar över thunmansskolan
då är det tre pojkar i kanske 13 års åldern som hänger där och en av gatubelysningarna är släckt precis där de hänger.
När jag susar förbi säger en av pojkarna till mig:

"Det är jag som haft sönder lampan, jag ska våldta dig!!"

Jag i mitt blodsockerfall trampar vidare men retar mig på det han sa och är precis på väg att vända när jag inser att jag inte är i stånd att ta den konflikten.. Hur ska jag reagera?
1. Ska jag skrika att han är en patetisk liten ungjävel som borde veta hut och att hans mamma (förhoppningsvis) skulle skämmas över hans beteende.
2. Förklara med myndig röst precis vad en våldtäkt är och beskriva en sådan och hoppas på att han aldrig mer uttrycker sig på samma vis igen.
3. helt enkelt ge han en käftsmäll.

Jag vet fortfarande inte vad som kanske hade bitit bäst på honom.. kanske alltihopa på en gång..

Jävla snorunge!!
Jag är fly förbannad!


Kommentarer
Postat av: Chippshopen

Vaaaaaa??? Du skojar!!?

Jävla idiotsnorungar! Någon borde banka lite vett i dem!

Man tappar ju all tro på framtida generationer...

GAh!!

2009-10-15 @ 07:49:57
Postat av: Anonym

Alltså sånna där finns överallt, va är det med den nya generatione, jag hade bett han visa bången innan han kommer med ett sånt sjukt förslag. Skärunge!!

2009-10-15 @ 15:53:56
Postat av: ylviss

De va jag som skrev innan :P

2009-10-15 @ 15:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback