en och en annan bokmal.

Jag skulle vilja ha ett par nya böcker..
Jag tycker böcker är den ultimata presenten.. faktiskt! (hint hint, ge mig!!)
Min förra chef gav alltid böcker i julklapp och jag blev lika besviken varje jul..
inte för att jag fick en bok, utan kanske mer för att jag fick en bok.. av honom!!
antagligen ville jag ha en julbonus i form av pengar hellre.. :P
Men nu uppskattar jag att jag fick de där böckerna!
De öppnar en hel värld! de kan ikullkasta mina åsikter, bekräfta mina åsikter, ge mig insikt, kunskap och så mycket mer!
Nog för att jag alltid läst böcker men har aldrig värdesatt vad en bok verkligen betyder..
vad de innebär!


Me wants:

tex. en roman av Nora Roberts!
Kan det bli bättre än att få leva i en helt makalös historia?
Med romantik och lyckliga slut..
me like!



Sen finns det ju såna där otäcka böcker som man helst av allt egentligen skulle önska inte ens behövdes skrivas,
men som ändå måste, eftersom det är sånt som sker i vårt samhälle!!
Det är horibelt!!




Det finns så mycket frågetecken kring alla fenomen och varför inte förkovra sig inom ämnena?! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback