Den dagen jag försover mig.

Idag försov jag mig :(

Sandra ringde 8.35 och svamlade sömndrucken fram: "är du vaken??"
Sara: "eeeh Neeeeej!! Fan Sandra jag får ta ett senare tåg!!! hejdå."
Så var det samtalet slut.
Vad är oddsen på att min sista livlina att komma upp på morgonen försover sig hon också?!
Skärpning Sandra  ;)

Men hur som haver så kom vi båda i tid och det var ju skönt :P

Vi hade seminarium i två timmar och sen arbetslagsarbete..
Jag var inte medverkande för fem öre utöver att jag var där
(kroppsligen men absolut inte närvarande!)
sorry för det mina gummor ;)
I better shape up ^^

Nu ska jag nog ta och skala mig en morot och ta mig en kopp kaffe innan jag ska ner och jobba på posten!!



Jag "pluggar" (är i skolan iaf ;))


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag gillar att du har hakat på morotstrenden ;). Moroten är underskattad!

2009-10-12 @ 15:44:35
Postat av: sandra

Haha,, sömntuta 1 o 2 :D Bra att vi har vårat väckningssystem iaf!! fick på tal om det min comhemräkning idag,, har ringt dig en hel del skulle man kunna säga.. meeen billigt är gott och GRATIS är godast ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback