de tre musketörerna.





jag scannade igenom morsans dator i helgen..

(eftersom jag fick sova på soffan där i helgen eftersom min mor är helt värdelös och blir sjuk den helgen som syster, systerdotter och systergubbe kommer ner.. och min mor total-övertar min lägenhet som isoleringsavdelning för att inte smitta ner Hilda, vilket iof var en liten blessing eftersom jag fick vakna av att en fyra månaders liten mosters-älsklings-hand klappa på mig)

anywhooo..
de tre musketörerna från barndomens tider (och framåt) ^^
den enda bilden som vi alla tre är med på tror jag..
haha vi är helt värdelösa på att sammanstråla på bild!!
men here we go..
en bild. på oss. tre.
Kul :D


Kommentarer
Postat av: snurpan

WOW!We did it!!! :) fint värre tycker jag :)

2009-10-27 @ 20:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback