Busy little bee.

Oj vad jag har haft att göra idag!
Hämtade Sandra i Årsta vid halv elva och sen hastade vi vidare till Johanna.
Där pluggade/lunchade vi i två timmar och sedan var det föreläsning på Ekonomikum.

Påväg från Ekonomikum till bilen smög vi in och köpte wienerbröd på Konsum! oops...

Sen bar det av till ILU för seminarium mellan 15.15 och 17.15.
Därefter kastade jag mig in i bilen och körde till Posten för att tjänstgöra i två timmar.
Väl på posten bjuder Anna-Karin på kaffe och kokosboll ^^
"Bara för att du kommer direkt från skolan och jag vet att du behöver något litet i magen"
Vilken underbar kollega va?!
Nu är ni bra avundsjuka minsann! ^^
Nu har jag precis avslutat mitt pluggande som jag påbörjade 19.30 och känner mig mycket förkovrad minsann!

JAG KÄNNER MIG NÖJD OCH TYCKER OM MIG SJÄLV NU ^^


Kommentarer
Postat av: Ylolvova

AK är bra fin hon!!

2009-10-08 @ 00:53:03
Postat av: sosarora

ja visst är hon ylolvova ^^ fan att inte jag jobbar kväll imorron kväll när du är där igen!!! :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback