ät inte snö som blivit gul.

Imorse när jag vaknade var det snö ute!!
Snö!
Kan ni tänka er?!
Vilken utsikt från balkongen.
Där ligger den första snön för i år i all sin prakt.



Men inte nog med att det hade snöat!
När jag kommer in till stan och kliver av tåget, ja då snöar det för fullt.

Snälla söta rara Sandra väntade på mig på perrongen när mitt tåg kom in ^^
Det är det lilla i vardagen som gör livet värt att leva!
(Ni ser några snöflingor på bilden om ni kisar och lutar huvudet till höger ^^)



Kom snön såhär tidigt förra året?
Var det lika galet kallt som det är nu?
Jag minns fan inte!
Gör ni?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA!!! "kisar och lutar huvudet till höger" Klockrent sara!! haha! väldigt fin bild med.. Ooootroooligt.. NAAT! Klart ja vänta på dig på perrongen! :D söta fina sara!! hihi

2009-10-13 @ 19:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback