Anna Jansson.

(Jag tillägnar mitt blogginlägg till Anna Jansson)

On my way för att luncha med Delia.
Jag tror att det blir Kinamat.. för en gångs skull är jag sugen på det!
I två års tid har vi tjatat om att ses och finally - the day is here!
Jag ser verkligen fram emot det här ^^

Sen ska jag hem till Sandra för att göra klart lite uppgifter med arbetslaget!!
Hoppas, hoppas att vi blir klara idag!
Troo mig jag ska inte lämna skeppet förrän det är klart!
HÖR NI DET?!?!
VAAA?!

Min Anna Jansson ligger hemma nyopererad och mår skit!
Jag vill inte att hon ska må dåligt!
Bli frisk nu Anna Jansson så vi kan göra en massa roliga grejjer!!
Om alla som läser min blogg skickar bra tankar till Anna Jansson så kanske hon blir bra snabbare!
Så det här är min fömaning till er!
TÄNK PÅ ANNA JANSSONS TILLFRISKNANDE!!!

Tack å hej


Kommentarer
Postat av: Ylolvova

Jag skickar megamassa bra tankar till anna!!

2009-10-15 @ 15:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback