Stockholm tur och retur

Min förkylning har inte gått över..
den har snarare utvecklats.
Nu är jag snorig och täppt om vartannat och har en hemsk hosta!
Det är fan inte kul.. ingen walk in the park precis.

Men jag trotsade sjukdomar och stress-över-skolan-syndromet och kastade mig ut i verkligheten i helgen..
Stockholm och Söder stod högst upp på listan..
Pubhoppade med Anna Westring, E och Gurkan!

På ett ställe stormade polisen in och krävde att få se tillståndet..
Jag var sjukt intresserad av vad som sas så jag råkade fastna med blicken precis där de stod.
(inte kan jag väl ignorera att lyssna och låta all information go to waste?!)
Inte förrän den kvinnliga polisen gav mig en uppsträckande blick begrep jag bättre och inte titta mer.
haha
Så går det när en lantflicka hamnar i storstan
^^

Jag var hård och besynnerlig och gav Stockholm fingret.. sen åkte vi hem!


Kommentarer
Postat av: sandra

fast nu är du inte rättvis.. sthlm we liiike! kör upp kärleksfingret och jag är på samma tåg ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback