snabb update.

Torsdag är min nya favoritdag ^^
jag älskar att jag är ledig på kvällen, jag älskar att jag har en dag innan helgen att göra massa nytta på,
jag älskar att torsdagen gör mig pirrig och lycklig inombords.

Imorgon blir det köra bil i ca 3 timmar.
Jag har bränt en skiva med massa bra låtar så nog ska det här gå bra allt :P
Kanske ska berätta vartåt det barkar.
men ää det får bli en quiz!
Jag ska köra en väg på ca 30 mil och jag hittar som i min egen vante. Vart ska jag?

anything else..?
kanske ska berätta att jag trivs som fisken i vattnet på min VFU :)
Med barn, vuxna, arbetet ja you name it.
Min handledare idag: "Sara det känns ju som att du jobbar här snarare än att du praktiserar"
Det tycker jag var fint sagt och jag känner mig hemma.
^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback