Nygammalt garn.

Idag har jag:

- fått godkänt på tentan!!!!
- hängt med Sandra
- åkt buss
- åkt tåg
- åkt bil
- Varit på Gränby Centrum
- klippt mig
- fikat med chippen
- pratat med anna jansson säkert fem ggr :D
- köpt en delicatoboll
- ätit min sjukt goda lasagne
- Tänkt på Ida flera gånger som befinner sig i Norwge

Jag skulle kunna go on forever med den här listan men väljer att avstå för er skull.
Storstilat av mig, JAG VET!! :D

Jag funderar på om jag ska knyta ihop dagens säck genom att sova
men känns inte det ganska trist ändå.
Kanske borde "ta mig en köpp"?

Ska avrunda dagen med en bild av mig i mitt nygamla "garn" :)



Kommentarer
Postat av: snurp!

GRATTIS!! Du är duktig du! Grundsmart som sätter tentan som en smäck! Jag lagar kalops.. hoppas det blir gott.. JA Nä Väntar på ett bra internet så vi kan surra lite. Kommer nog dröjja några veckor :( Snygg frilla btw! KRAM

2009-03-04 @ 20:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback