Du kan vara mitt skal och jag ditt inre.

Jag är pisstråkig just nu! Bristen på engagemang är total!
man skulle kunna säga att jag är heeelt värdelös.

Men helgen var fan ingen lek alltså, eller så var den det :D
Jag och Anna Jansson kom hem vid halv nio på söndagsmorronen glada i hågen
efter en efterfest som hette duga :D
När jag så sakteligen stigit av tåget och börjat traska hemåt inser jag att Anna W har mina hemnycklar :S
ingen bra deal kan jag säga!
Men jag ringde mamma och bjöd in mig själv på frukost och hämtning av nycklar.
Jag tror jag underhöll rätt bra med min övergång från full till bakis :D
Stackars Mamma!



Jag bjuder på en pic från bullitt.
Dock inte från helgens bravader men fin ändå :P

Kommentarer
Postat av: greken

saaaaraaa, herregud, vi kan inte gå på efterfester! det är först nu som jag blivit en normal människa igen, du får sluta dra med mig på sånt här! fast det var iofs hur kul som helst så ja ångrar ingenting :D kryssning på lördag whooot whoot!

2009-03-24 @ 07:00:38
Postat av: lessläsare

kan du uppdatera någon gång eller? VA?!

2009-04-06 @ 20:42:39
Postat av: Princess Sandra

Saaara, dax att uppdatera din blogg!! WTF lixom =P

2009-04-14 @ 21:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback