Prinsessa.

Har hälsat på syrran, Hilda, Pappa, Sanna och en massa löst folk i Mora. 
Det där knytet som syrran kallar dotter är en liten prinsessa. Hungrig och sover :D
Det märks att hon har Fernström i sig!
Jag tycker det är ganska lustigt hur man bara vet hur man ska handskas med barn..
Hur kommer det sig att det blir självklart att sätta en annans behov
så villkorslöst framför sina egna.
Och då är jag bara moster än så länge.
Kan inte tänka mig vad mamma Anna känner då.
Jag tror bestämt att vi är naturbegåvningar helt enkelt!
Har man bara grunden så..  ;)

Anywho...
Posten idag! Det gick galant måste jag säga.
SMUTT!
inte en enda ramning =)

Bilder på spektaklen i Mora ska väl förhoppningsvis komma  upp inom kort :P
Fast när jag tänker efter så kan det också dröja ett tag med tanke på senaste statistiken på inlägg
haha.
Man skulle kunna säga att jag är helt väääärdelös ^^
Hejhej....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback