För mkt trottoarer och en annan galning.

idag hände nåt fantastiskt ^^
Chefen mötte mig på lastkajen och sa åt mig att komma in på hans kontor när jag parkerat bilen i garaget..
"Gulp" kanske borde varit första reaktionen men på nåt vis visste jag att jag inte gjort nåt dumt
(som tex. ha kört ner en postlåda eller speedat för mkt på alla trottoarer bland alla småkids) 
så jag knatade in på kontoret och där fick jag det besked jag ville ha!!
jag ska få lära mig ett nytt distrikt "whippididooo"
Fler distrikt = fler möjligheter till att jobba.
Lantbrevbäring here I come =)

klippte mig idag och mitt hår börjar verkligen reparera sig bra..
Otroligt vad lite underhåll (och intresse) kan resultera i. =)

nu ska jag kasta mig i bingen för att gå upp om ett par timmar!

Hejpa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback