dock

Grejjen är den att jag börjar tappa stingen för att blogga..
hah! böörjat?! det har fan varit torka från dag ett!
=)
men ändå så slinker man hit och kastar in ett par ord

Nytt år, ny låt!



jag ska nog inte dricka nåt mer på ett tag! jag känner att jag inte vet vad dealen är så jag ska nog ta reda på det innan jag tar nästa glas vin.. kanske ett bra beslut =)

önskar att nya kursen bär med sig lata dagar och roliga kvällar (utan sprit.. såklart!!)
haha

nu ska jag nog sjappa!

mitt favoritord för dagen ägs av "dock"
smaka på det ett par gånger så förstår ni!

hejdå.

Kommentarer
Postat av: anna

vad är dealen egentligen? jag har lite tråkigt jag.. (som vanligt) hehe... ska upp till stugan strax å elda lite sen har jag tvättstugan kl 11.00 och sen måste jag plugga heeela dagen också.. KUL!!!

2009-01-22 @ 07:55:22
Postat av: anna

by the way.. vad har du för dig då? pluggar å sliter eller?

2009-01-22 @ 07:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback