WifeBeater.

Idag har jag städat, nåt kopiöst vad jag har städat!!
=)
men nu är det fint som tusan hos mig, och det luktar fräscht!
nytvättade sofföverdrag + att tvätten är tvättad..
Har dock varit lite ineffektiv med tanke på pluggandet, men men.
Var till Posten imorse och surrade med Chifen!
Gick bra. Sa att jag kan jobba från v. 25 till v.34
så det kommer nog bli bra det där :)
massa "check" idag :)
Effektiva Sara!
Jag är så nöjd så :P

Nu ska jag nog ta och sörja att Chris Brown är en WifeBeater!
Idiot!

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Emma

JAmen vad kul det är att följa din blogg, nu när det inte går ett ÅR mellan inläggen ;)



Hoppas att det är bra med dig, värstans vad du fixar å donar nu för tiden, tänk om jag fick lite gjort oxå.



kramen

2009-02-11 @ 13:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback