Strider är till för att vinnas...by me!



Dagens schema:
Föreläsning med obligatorisk nyfikenkaffe som smakar disktrasa
men vad gör man inte för ILU och dess kafé?
Satt längst bak för att undvika konfrontation med läraren, vilket resulterade i att jag inte
hörde ett skvatt av vad hon föreläste om.
Istället smsade Vera och jag om "hunken" som sitter snett framför mig på bilden (ja han i vitt)
Hon väste nåt om att jag minsann inte fick smygfota honom! och att han minsann var hennes..
Jag sa att jag ALDRIG skulle sluta älska honom och att
"ger man sig in i leken får man leken tåla"
Jag vet dock inte om hon uppfattade att jag inte kommer ge mig utan strid..?




Sen bestämde sig Fröken Sandra för att vi skulle kopiera. Det fanns inte mycket att göra än att hålla med..
Beskedligt kastade jag mig på ett ref.ex. och slängde mig på hissknappen så att vi skulle get it over with!
Det gick som på räls och nu har jag de sidor jag behöver till på onsdagens litteraturseminarium.
Mycket nöjd!



Jag skulle dokumentera hur Sandras "följamedSarautochrökamin" var men jag fick bara med hennes bättre hälft..
(den bakre) ;) haha
Ganska vältaligt med vad hon tyckte om utomhusvistelsen med tanke på hennes vänstra hand!
Vet inte riktigt vad hon menade. :S
Men eftersom det är min blogg så bestämmer jag att fingret betyder: "mycket omtanke" och "klart vi fryser för dig Sara"




Over and out!!

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: sandra

Klart jag fryser för dig sara! precis det jag mena med att visa upp handens längsta finger!

Kickade ass på att kopiera idag, går studierna åt skogen lär vi ju kunna ta nått jobb som kopierare på nått kontor. ;P

2009-02-09 @ 16:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback