Makaroniis.

Har funderat på en sak.
De som fastar, fastar ju bara medan solen är uppe. På kvällen och natten får de ju äta.
Då är min fundering:
Om jag bara röker på natten, är jag då en rökare?
Alltså..
Jag borde ju tekniskt sett inte vara det.
Nej jag tycker fan inte det!
Just making excuses!
Typiskt en person med beroende, ursäktar sig själv med massa
konstiga ideer :D
Men nej!
Jag besegrar minsann begäret.

istället sitter jag här och knaprar på okokta makaroner
känner mig som Mel Gibbson i Dödligt Vapen där han ska sluta röka och knastrar på hundkex :D
Riktigt så illa är det inte här iaf.. ÄN!

Gnatt!

Kommentarer
Postat av: sandra

Seriöst nu dårå.. håll dig till dina makaroner du =P

Hejjjar ju på dig!! det här kommer gå galant!

2009-02-17 @ 00:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback