Leta, finna, funnen.

Jag har som ingen lust att blogga idag. För jag har ont i ryggen.
När man har ont kan man inte koncentrera sig. Man blir som uppe i sin smärta.
Försöker hitta en smärtfri position men det är inte det lättaste.
Det som hjälper är att gå men det kan man ju inte hålla på med hela tiden!

Men i fredags så promenerade jag runt strandpromenaden.
Jag såg en massa vackra vyer.
Här är några av dem:





Det som är synd är att ett kort inte påvisar all mystik och rustik som känslan var när man tog det.



Alla hjärtans dag har passerat. SVISCH sa det!
Tripod hade utflykt :D





Vi hittade: en åker, stenar, en fikakorg, sol. Allt möjligt.

Nöjd Alla hjärtans dag!
Tack för det! :) 

Kommentarer
Postat av: ids

Vackert värre!

2009-02-16 @ 14:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback