konstverk på min balkong!

När jag vaknade igår då väntade en överraskning utan dess like.
Ett konstverk fanns på min balkong, MIN! :D
ana min förvåning.
Började leta efter spår på vem det kunde vara.


Två högerfötter!! :S

Tankeverkssamheten var på topp.
Kunde det vara mamma?
Min mamma är ganska så barnslig
(eller jag menar att hon har barnasinnet kvar intakt)
så min fösta anklagelse gick till henne..
Men efter att ha rett ut historien med henne och av hennes genuina
ovetande så förstod jag att det minsann inte var hon.
Då fanns det bara (nästan) en person kvar att misstänka.
MIN GRANNE!!
skickaar ett mms där jag frågar om hon är skyldig.
Svaret: Haha. kanske det!!
DET VAR HON =)



Mission accomplished!!

(jag vet att det ser snubbigt ut med fimparna, men vafan! skärp er koncentrera er på konstverket ffs!!)

hejdå.

Kommentarer
Postat av: sandra

schnyyygggt

2009-02-09 @ 00:25:12
Postat av: Swinky

HAH va bra! Jag skulle bli så glad om någon smög in några konstverk i mitt liv :) Den andra ser dock skabbig ut måste jag säga, det går helt enkelt inte att koncentrera sig!!!!! ;) saknar dig gamle vän!

2009-02-09 @ 10:25:02
Postat av: Anonym

HAHA MÖCKET roligt inlägg granni !! :D

jag tycker om när du använder dig av ord som "intakt" och "nästan"



hääjeedååee!

2009-02-09 @ 11:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback