KNugen och hans hovstall.

Då var det avgjort! Prinsessan ska få sin Prins.
Vad är dealen med att de har presentation av Daniel. Alla vet väl att han kommer från Ockelbo,
äger ett Gym bla bla bla...
HAHA!!
Men man får väl vara glad att hon får den där karln tillslut.

Jag och Sandra har precis ätit lunch när nyheterna har extrasändning när kNugen och de sitter och tillkännager deras förlovning
Jag: Undrar om de går hem och Knullar efter det här tillkännagivandet?! För att fira liksom..
Sandra: De knullar nog under bordet direkt efter sändningen.

Vi är inte bittra vi inte!! haha...

nu ska jag be sandra snällt om lite kaffe :)

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Be snällt om kaffe?? haha,, du gick å gjorde det själv! DET min vän, det är gästvänlighet när det är på topp det! Jajemen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback