"Den gubben gick inte"

Sååå.. då sitter jag hos Sandra :) vi har varit i skolan på litteraturseminarium.
Sen har vi lunchat (jag: min matlåda och sandra: en minisallad)
Vi har fikat också :D tre wienerbröd för 10 spänn! det var ju som hittat..

Igår surrade jag och Sandra i telefon i tre timmar på kvällen/natten istället för att studera
så vi åkte in till skolan en och en halv timme
innan seminariet började för att reparera eventuella brister i vårt kunnande.
Ganska adekvat hanterat av oss :P

Jag var lite elak tidigare idag.
sandra och jag satt på bussen imorse..

Sandra: "Farfar var förlamad tio år innan han passed on."
Jag: "Usch! lille farfar!"
Sandra: "Han var den snällaste ever! När jag var liten så skulle jag ha en reaktion så jag tog hans mössa och fyllde den med snö. Det enda han sa var: "Men Sandra får jag tillbaka mössan!" Inte fick man nån respons inte!"
Jag: "Den gubben gick inte!!!"
Vi: "HAHAHAHAHAHA!!"

Det var ju gulligt sagt liksom! NOT!!
Men som tur är har Sandra humor :P
Hon sa att säkerligen hade hennes farfar skrattat åt det om han hade hört mig säga det.
Vi får hoppas på det :)

Nu ska jag klämma i mig ett wienerbröd till!

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: sandra

min lilla farfaaar =P <3



Så adekvat av dig att säga så hehe

2009-02-11 @ 15:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback