"tuut tuut"

I helgen var jag 30 mil bort och hälsade på min familj i Mora.
Jag vill nussa på den här lilla tjejen jämt. :)
Vi åkte tåg i soffan hon och jag. Vi tjoade och tjimmade.
Jag gastade "tuut tuut" och Hilda lät som en.. 5½ månaders bebis låter antar jag :P
Inte konstigt egentligen eftersom hon aldrig åkt tåg eller hört en tuta i hela sitt liv
Haha..

Hela helgen var mysig och jag ville inte åka hem.
Hem till ett kaosartat hem, stressig vardag och hjärnblödning.
Men det var bara att trycka igång stereon och ta sig hem igen.
Tur att jag inom en månad beger mig dit igen!!
^^


Kommentarer
Postat av: Anna

Min lilla nussunge.

Kan du inte uppdatera lite dååå..



By the way har du sett att erik har börjat blogga?

=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback