Halvdanser är också en dans.

idag ska jag åka in till Uppsala och möta upp anna w och köpa en present till Serdar som ska ha fest ikväll :)
En stor fest är verkligen på plats!
Förra året fick han en penna där det stod "I love Darin" på och i år ska vi nog finna en penna med någon annan hunkig liten pojks namn.. det ska bli roligt. Plus att han fick en pistol som vi köpt på leksaksaffären.

Den där pistolen (av någon anledning) höll jag hårt i under kvällens lopp. Undrar om jag inte lekte terrorist och höll pistolen mot Serdars panna och fråga "är livet var värt något för dig , så dansa med mig"
Jag fick någon slags halvdans med ett par snurrar sen var den låten över och han klarade livet i behåll även denna gång.

Tur för han att han överlevde och TACK SOM FAN för mig för jag fick en halvdans med Serdar! :D

Kommentarer
Postat av: Syster yster

TACK OCH LOV att du kommer upp till Mora på söndag så du kan tagga ner ett par hekton. FAAAN skolan drar igång på tisdag.. VAR tog mitt sommarlov/mammaledighet vägen? VAVAVAVAVAVAVAVAVA??????

2009-08-22 @ 07:36:44
Postat av: chippen i dippen

haha aa shit...vår bibel gjorde verkligen success!

Men du lär ju lägga upp bilden du tog eftersom vi var jäkligt snygga ;P

2009-08-24 @ 12:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback