Det var den konversationen.

Jag börjar bli en plåga för mina vänner.. tyvärr!



Saris säger (21:12): jaha haar du haft för dig då?


E säger (21:12): ja det e perfekt, tränat


Saris säger (21:12):åhå hockey?


E säger (21:13):Ja,


Saris säger (21:13):var det roligt? att få sporta lite. vann du?


Saris säger (21:14): jag tror du vann, du brukar ju vinna en tävlingsmänniska är ju alltid en tävlingsmänniska


E säger (21:14):ja


Saris säger (21:14):man kan ju undra vad du vann för pris kanske en guldfisk men då undrar jag om du fick
tillbehören också eller om du fick den i en påse bara


Saris säger (21:15):fick du den i en påse?


E säger (21:15):AIK vann och leder allsvenskan


Saris säger (21:15):oj det var ju n´åt nytt, va roligt för er, jag är glad


Saris säger (21:16):grattis gnaget!! undrar vad de killarna vann.. en stor bonus i form av salta apor kanske fast det är ju inget bra pris för en som säkerligen inte äter godis.. persikor var det troligtvis.


Saris säger (21:17):ja persikor var det nog


E säger (21:17):asså, ta en supp och sjunk ner lite i adrenalin



Så var det med den saken.. det var bara att "jahapp" och andas.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Kääära lilla underbara sara!! nu har du knaprat dig hög på dina piller.. dosera efter läkarens ordinationer och du kommer kunna lugna ner dig ett par kilometer ;)

Krya på dig å bli FRISK nu vännen!

2009-08-18 @ 00:36:16
Postat av: Anonym

aaaahahahahah!!!!

men för i helvete alltså!

syns på stan idag muppo!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback