3 månader knappt och kan prata.

Då var man på semester.. I mora!
whippididooo... :D
Jag har varit och visat vem moster är för Hilda idag,
hon skrattade och flabbade och sa att jag var det bästa hon visste! Bättre än smör på mackan t.o.m.
Det är ju inte klokt vad välutvecklad en strax 3 månaders bebis kan vara när hon väl vill ^^

Sen var vi på ICA maxi och hon ville absolut inte ligga ner i vagnen så jag och Morsan hennes pallade upp bakom henne och satte henne upp. Det var populärt i kanske en kvart sen ledsna hon på det med och Moster och Mamma fick turas om och bära. :D

Vad trevliga helt random människor kan vara, varje person i affären log mot mig när jag bar Hilda och sen när jag inte hade denne på armen längre då var det inte ens någon som glodde på mig med en arg blick. Helt osynlig!
Jag är konfunderad över det här fenomenet minsann.. det kräver mer undersökningar minsann!

Mer undersökningar åt folket!!

"Hear, Hear"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback