"Kradvat"

Påsken har passerat! Vad hände liksom?!
jag kom upp till mora på torsdagen,
 och helt plötsligt blev det måndag och det var dags att packa ihop och åka hem.
men innan jag åkte hem bedrev sanna kvinnokamp och slog näven i bordet och tog sedan flaskan till munnen och bäljde i sig!
HAHA.
det var en syn för gudarna, mig och min syster!
Jag skrattade hela vägen hem till Knivsta.

Idag har jag haft praktik :D

pojke: Det här är en cirkel. Det här är en kradvat. och det här är en mikrofon!!
Jag: (skrattar) är det där en mikrofon?
Pojke: JA!!
Jag: Det kan det vara men den formen heter rektangel.
:D
Så kan det gå när man är tre år och precis lärt sig olika geometriska former.


(Tack som fan Linda Agnes Elias och Liam för en mycket trevlig eftermiddag!!)


Kommentarer
Postat av: Anonym

din påskpralin där! försökte ringa men nej nej. DU satt juh på DASS! DASSADE PÅ DASS DASSSARA!

2009-04-15 @ 19:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback