YES YES YES YES...

YES YES YES YES YES YES !!
Jag fick som jag ville! ett rop efter en uppdatering.. HAH! in your face...
jag har varit en duktig student idag, tro mig!
Jag har plitat på mina arbeten, druckit kaffe, ätit mat. ja precis...

Grejen är den..
jag tittar på hyllningen för Anna Lindh, undrar om hon var så bra som de säger..
Ofta så blir man helgonförklarad efter sin död, fast man kanske bara var skit.
Det skulle vara kul att veta för säkert hur det låg/ligger till..
En bra person verkar hon onekligen ha varit iaf!

Undrar om det skulle bli ett minnesprogram på tv4 PRIMETIME om jag dog..pff..
troligtvis INTE! det är ju synd för det skulle ju kunna sägas endel om mig..
HAHA.. vilket skämt!!
I do love..

"This corn is like an angel"
Tänk på det :D

PUNKT

Kommentarer
Postat av: sis

du suuger! =)

2008-09-10 @ 21:01:38
Postat av: swinky

Håller med föregående. Fattar jota ;) Jag är iaf sjukt bra. Skulle jag dö så skulle den här världen bli mkt sämre kan jag tala om! PÖSS KLUTTO

2008-09-10 @ 21:45:10
Postat av: 500g ost för 149kr...fett dyrt

hahah "this corn is like an angel" ^^

2008-09-12 @ 08:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback