Re.re.spect

HAHA!!
sjukt bra inlägg igår eller jag menar mitt i natta... :D
jag är sjukt bra, det är det!
jag och anna har hängt och slängt i alla hörn i knivsta idag.. det var mysigt! vi gungade, åt och satt och gick.. vi har kartlagt vart Signe håller hus och sen har vi även kollat upp var kidsen håller till.. jag tycker vi har gjort vårt för dagen som samhälssmedborgare ^^

Nu ska vi nog brygga oss en kopp kaffe.. tänk om vi bara kunde ha ett par kanelbullar på kanelbullens dag :( att vi inte tänkte på det tidigare nu kanske mina ömma fötter behöver traska ner till ica igen innan dagen är över.. pjuuuhh..!!

pffff !!!

Drop it like its hot, drop it like its hot!
Yep you do that...

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

blääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää.............................................................................................................

2008-10-06 @ 22:20:02
Postat av: Anonym

balle

2008-10-09 @ 10:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback