"Hallå morfar!"

En gång i tiden var jag inte med i matchen riktigt.. (som om jag nånsin är det)

Ylwa: Hallå farfar!!!
Jag: Hallå morfar!!
Ylwa: va?!
Jag: ehm va?

Ja just det !! jag hade ingen aning om vart "hallå farfar" kom ifrån.. haha! Hon fick utbilda mig helt enkelt, så ett antal timmar i hennes säng tittandes på alla möjliga Nile city, percy tårar, glenn killing i manegen så förstod jag äntligen konceptet... tänk att man kan ha så olika referensramar.. HAHA!! man skulle kunna säga att jag var HELT värdelös!!

Nu försöker jag sitta och plugga lite.. går sådär kan jag säga. Ingen motivation i kroppen!! försöker tagga till men det går som inte..



Tackar vet jag V-dala!! en tenta skriven (flunk!!!) men en massa god dricka blev det iaf! Ja, jag är nöjd på det stora hela haha..



Haha..Sara full som ett litet svin.. stal glaringarna och posade.. han är ju heeeelt värdelös HAHA!!

Hejdå!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

haaha. här kommer man på att man ska kolla in din blogg och det första man ser är sitt eget fejs!! Bra där Sara! Väldigt trevlig kväll va det! :)

2008-10-14 @ 21:52:27
Postat av: syster bulls

Hörru du du pucko.. Hallå Morfar! haha det var faan det roligaste jag hört i blogg världen idag. hahaha. i bloggvärlden.. haha! jag ska snart åka ner på mora å plugga å jag sitter ännu i morgonrocken.. vill int.. vill int!!!! bläääääääää! hur går ddet för dig då? hjälper min vackra understrykningar något? jag är verkligen smart!! kraaaaaaaaam!

2008-10-16 @ 08:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback